Keresés

Elérhetőség

Utazz velünk

regeny@gmail.hu

Az elmúlt másfél év a Swiss Halley-nél

A Swiss Halley 2011 tavaszán indult, az azóta eltelt, közel másfél évről szeretnénk veletek megosztani néhány érdekességet.

Lifestyle hotelek - az életöröm szállodái

Néhány éve jelentek meg az úgynevezett lifestyle-hotelek a turisztikai szolgáltatók kínálatában. Az elnevezés frappáns, azonban mit is jelent ez a kifejezés? A Swiss Halley honlapja 2011 májusában vált a nagyközönség számára is elérhetővé. Már az első napokban többen regisztráltak, mint amiről álmodni mertünk. Az első szállodai szobafoglalások is hamarosan megtörténtek, és az első utazók is még abban a hónapban útra keltek. Óriási volt az érdeklődés, ami azóta sem csökkent. Az utazási vágy táplálta (és táplálja) az igényt a szolgáltatásunk iránt. Hamarosan közzéteszünk itt a blogon egy figyelemre méltó és érdekes infografikát az utazási trendekről. Előzetesen annyit, hogy hatalmas lehetőségekkel kecsegtet az online utazási ágazat ;)

Az első év nagyon hamar eltelt: meredeken emelkedett a Swiss Halley-hez csatlakozók száma, miközben egyre többen foglaltak szállást a cégen keresztül és egyre többen utaztak velünk. S nem csak utaztak, hanem egyre többen dolgoztak is velünk – nem csak disztribútorként. A megszaporodott feladatoknak köszönhetően, a „háttércsapat” is egyre népesebb lett. Így nem csoda, ha a Swiss Halley első születésnapját már 800 ünnepeltük együtt Budapesten, ahol a résztvevők értesülhettek az angol piacnyitási terveinkről is (később erről is lesz még önálló poszt). Fejlesztéseinkről, terveinkről is beszámolunk későbbi posztjainkban.

Hamarosan jelentkezünk, addig nézd meg a lenti infografikát, ami rólatok szól! Igen, azokról, akik utaztak velünk vagy szállást kerestek a honlapunkon. Megtudhatod, hogy az utóbbi másfél évben melyek voltak a legkedveltebb uticélok és mely országokban kerestetek szállást a leggyakrabban. Az is kiderül, hogy leginkább kettesben utaztok két vagy három éjszakára. Szerinted ez rád is illik? Vagy Te inkább másfelé utaznál? Írj nekünk, kíváncsiak vagyunk rá!

Swiss Halley utazási infografika

A luzerni World Tourism Forumról jelentjük

A luzerni World Tourism Forumról jelentjük Mint azt a Swiss Halley Facebook oldaláról már sokan tudjátok, április 17. és 19. között a World Tourism Forumon vettem részt Luzernben. A kétévente megrendezésre kerülő esemény az utazási iparág világszinten is egyiklegrangosabb szakmai rendezvénye. Nem csak az előadók, de a résztvevők köre is illusztris.

Kutatók, turisztikai, gazdasági és médiaszakemberek, politikusok és idegenforgalmi miniszterek mellett a világ legnagyobb utazási cégeinek és szervezeteinek vezetői vettek részt a rendezvényen. Többek között a British Airways, az IATA (Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség), a TripAdvisor és az Expedia alelnöke, a Világgazdasági Fórum igazgatója, a TUI elnöke (aki egyben az Utazási és Turisztikai Világtanács elnöke), az ENSZ Turisztikai Világszervezetének főtitkára látogatták meg az eseményt.

Éppen ezért még a látogatók közé bekerülni sem volt egyszerű. Egy elismert szakmabeli résztvevő hívott meg, ezért jogosan bízhattam benne, hogy a szervezők jóváhagyják a meghívást. Így 2013-ban a luzerni World Tourism Forumon már a Swiss Halley is képviseltette magát személyemben.

Pásku István, a Swiss Halley turisztikai üzletág igazgatója a luzerni Utazási Világfórumon
Pásku István, a Swiss Halley turisztikai üzletág igazgatója a luzerni World Travel Forumon

A három nap során több téma került megvitatásra. Mivel ez a rendezvény a turizmus jövőjével foglalkozó stratégiai konferencia, ezért elsősorban a várható változásokkal, a trendekkel és az ebből származó új lehetőségekkel foglalkoztunk. Az érdekesebb témakörök a következők voltak:

1. Global Shift

A globális átrendeződés éveit éljük, amikor minden a feje tetejére áll. A hagyományos modellel rendelkező turisztikai vállalkozásoknak egyre nehezebb a talpon maradás, új üzleti modelleket kell alkalmazniuk. A Swiss Halley alapos előkészítés után rendkívül előnyös helyzetből indult, hiszen nem kellett ilyen nehézséggel szembenéznie: már az induláskor olyan üzleti modellel jelentünk meg az utazási piacon, amely megfelel az új kor követelményeinek.

A turisztikai iparág folyamatosan növekszik, és jövőbeli fejlődését több tényező is biztosítja. Vajon hány iparág mondhatja el ezt magáról? A konferencia egyik résztvevője szerint egy kezünk is sok ennek megszámolásához. Mint egy évvégi posztunkból is tudhatjátok, tavaly egymilliárd utazó lépte át az országa határait. Ha minden egyes belföldi utazót is beleszámolunk akkor az utazók  létszáma eléri az ötmilliárdot. Elképesztő számok! A következő harminc évben újabb hárommilliárd emberrel bővül a középosztálybeliek száma a világon. Márpedig ők azok, akik utazni akarnak és fognak. A kérdés az, hogy készen állunk-e ennek a tömegnek a kiszolgálására? Készen állunk-e erre a kardinális változásra Véleményem szerint ehhez a Swiss Halley számára minden eszköz adott.

Taleb D. Rifai, az ENSZ Turisztikai Világszervezetének főtitkára mmegnyitja a luzerni Utazási Világfórumot
Taleb D. Rifai, az ENSZ Turisztikai Világszervezetének főtitkára, a luzerni World Tourism Forum megnyitóján

2. Hyper Connection

Olyan korban élünk, amikor az információ még annál is gyorsabban terjed, mint gondolnánk. A globális utazási piac miatt már az influenza is 72 óra alatt megkerüli a világot. Olyan gyorsan van szüksége az utasoknak az információra, hogy csak azok maradhatnak talpon, akik ezt tudják szolgáltatni. Az utasoknak olyan gyorsan van szükségük információkra, hogy csak az a cég maradhat talpon, aki megfelel az igényeiknek.

A Swiss Halley egy online technológiára épülő utazási vállalat. Folyamatosan nyomon követjük a digitális trendeket, hogy minél hamarabb adoptálhassuk az online utazási iparágra. 

3. Sustainability, Go Green - Hosszútávú fenntarthatóság

Manapság már mindenhol ezt halljuk, de a turizmusra ez fokozottan igaz. Gondoljunk csak bele, utasaink nem kívánnak szennyezett környékre utazni. Kína egyes városaiban már szinte szó szerint nincs levegő. A szállodaipar és a légi közlekedés is folyamatosan azon munkálkodik, hogy a károsanyag-kibocsátást csökkentse. Fontos megjegyezni, hogy az iparágak közül a legeredményesebben. Például a TUI Cruise óceánjáróin már újratölthető üvegekben kapják az utasok az ivóvizet, és egy ilyen aprósággal napi (!) 4.000 db PET palackot váltanak ki.

A világ CO2 kibocsátásának 3%-át adják a repülőgépek, mely elenyésző a többi ipari létesítmény szennyezése mellett. De a  mérnökök folyamatosan dolgoznak a további csökkentésen.

Pásku István, a Swiss Halley turisztikai üzletág igazgatója a luzerni Utazási Világfórumon
A hosszútávú fenntarthatósággal foglalkozó előadás néhány résztvevője, köztük a Swiss Halley igazgatója is

A Swiss Halley mint online cég értelemszerűen nem környezetszennyező, de e mellett is törekszünk a minél inkább környezetbarát működésre. Ahol lehet, mellőzzük a papírhasználatot, és javasoljuk minden vendégünknek is, hogy emailjeiket, visszaigazolásaikat ne nyomtassák ki, ha nem szükséges. Szerény eszközzeinkkel mi is tehetünk a környezetvédelemért, hiszen ha ezeket a dokumentumokat elektronikus formában tároljuk, csökken a papírfelhasználás.

4. A turisztika mint attraktív pálya

A turisztika mindig is vonzotta az embereket: ez egy személyes kiszolgálásra épülő iparág, ahol az emberi kapcsolatokat fontosnak érzők megtalálják számításukat. Az utóbbi években már ebben az iparágban is olyan modern eszközöket alkalmazunk  amelyek jellemzőivel, működésével nincsenek tisztában a jelöltek. Sokan úgy gondolják, hogy ezek az eszközök elveszik a személyes kapcsolat varázsát. Ám ne feledjük, hogy itt nem csak tranzakciókról beszélünk (mi adunk, te veszel), hanem kapcsolatokat alakítunk ki.

Mindig azt kell szem előtt tartanunk hogy mi álmokat adunk el. Az utazó akár egy éven át készül álmai utazására, amelyet nálunk foglal le. Nekünk kell megvalósítanunk az álmát. Ezek azok a kapcsolatok, mely szerintem igazán vonzóvá teszik a turisztikai pályát!

Elsősorban emberi értékekről beszélünk. A Swiss Halley ennek nagyszerü mintája: vezetőink és utasaink mind-mind azért dolgoznak és utaznak velünk, hogy megvalósítsák a maguk és mások álmait. Úgy gondolom, ez egy tökéletes kombináció.

Swiss Halley utazási világfórum - előadás

5. Mobil és média

Ezek a jövő eszközei, nem kétséges, hogy ezen az úton mindenkinek el kell indulni. Mi is fejlesztjük a Swiss Halley - Fireflies mobil alkalmazásait és egyéb, a modern világra szabott megjelenési formáját. Jelenleg az utazók 7%-a használja ki valójában ezeket az eszközöket foglalásra vagy az utazása során információszerzésre, de a szám dinamikusan növekszik.

A Swiss Halley időben kezdte a felkészülést, és már több fronton is fejleszt ez irányban.

6. Lojalitás

Online eszközökkel nagyon nehéz a lojalitást megvalósítani, de nem lehetetlen. Az USA-ban például több mint 30% a törzsvásárlói kártyát használók aránya, míg ez a szám Európában csak 10% körüli.
Sok eszközt kell bevetnünk ahoz, hogy az utazó valóban lojális maradjon. Maga a Swiss Halley üzleti modellje is garancia arra, hogy az ügyfél lojális maradjon, hiszen itt nem csak a saját utazásából, de a másokéból is kap jutalékot. Ráadásul a Swiss Halley modelljében fontosak az emberi kapcsolatok, ami a lojalitás alapja.

Összegezve az eddigieket: nagyon pozitív volt számomra a konferencia, hiszen megerősített, hogy a Swiss Halley-vel jó úton járunk.
Mindezek mellett természetesen olyan ismeretségeket kötöttem, amelyek megfizethetetlenek. A világ egyik vezető tanácsadó cégével a KPMG-vel nemzetközi stratégiai együttműködésről tárgyaltunk. Nagyon jó lehetőségnek tűnik, így a megbeszélések folytatódnak a következő hetekben-hónapokban is.
A Kempinski hotellánc elnök-vezérigazgatójával arról tárgyaltunk, hogy a lánccal közvetlenül szerződünk. Nagyon ígéretesen alakulnak a megbeszélések, amelyek a jövőben folytatódnak.
Mindemellett említenem sem kell – hiszen természetes –, hogy új szolgáltatási beszállítókkal és technológiai cégekkel tárgyaltam együttműködésről. A tárgyalások eredményéről tájékoztatlak benneteket, amint publikusak lesznek. A megállapodások átfutási ideje általában több hónapos, de akár félév vagy ennél hosszabb is lehet. Például a londoni World Travel Marketen is számos kulcsfontosságú tárgyalást kezdtünk el, és bízom benne, hogy néhánynak az eredményéről a májusi Swiss Halley szemináriumon már beszámolhatok.
Találkozunk május 25-én a RaM Colosseumban! Addig is minél több utazási élményt kívánok!

Pásku István
Turisztikai üzletág igazgató 
Swiss Halley

 

Swiss Halley utazási világfórum - bejelentkezés
Swiss Halley utazási világfórum - előadás
Swiss Halley utazási világfórum

Ebéd a repülőgépek alatt - Utazási Világfórum, Luzern
Ebéd a repülőgépek alatt - World Tourism Forum, Lucerne

 

 


Legfrissebb bejegyzések:

2 szuper tipp a repjegyvásárláshoz: júliusban te is Antalyába repülsz! Te is így kelsz majd útra néhány hét múlva. Addig viszont még gondoskodnod kell az odautazásról! Tudod már, hogy téged ki repít el a török riviérára? Nekünk van egy remek tippünk. Pontosabban kettő.

Nincs még repülőjegyed? Szuper fapados ajánlatokat találtunk neked!

A negyed évszázados múlttal rendelkező török Pegasus Airlines nagyszerű áron kínál repülőutakat Antalyába isztambuli átszállással. A poszt megjelenésének napján a következő, talán számodra is érdekes ajánlatokat találtuk a Pegasus oldalán:

Ebből a városból:

Odaút:

Visszaút:

Ennyitől:

Budapest

Július 20. 

Július 24. 

211 USD 

Budapest

Július 17.

Július 24.

182 USD

 

*Felhívjuk figyelmedet, hogy a csillaggal jelölt járatok esetében a visszaindulásra július 24-én van lehetőség! Amennyiben a Pegasus járatát választod, fontos tudnod, hogy a kézipoggyászod mérete maximum 20x40x55 cm lehet, súlya nem haladhatja meg a 8 kilogrammot.

A Pegasus Airlines a fentieken kívül még sok más városból indít járatokat Antalyába. Használd bátran awww.flypgs.com keresőjét az ajánlatok feltérképezéséhez! 

Más elképzeléseid vannak? Mi sem egyszerűbb!

A Five Star Szeminárium partnerei átvállalják repülőjegyed ügyintézését. Nem kell tovább bújnod a foglalóoldalakat, hogy megtaláld a megfelelő ajánlatot! Csak döntsd el, mikor szeretnél indulni, és vedd igénybe ezt a fantasztikusan egyszerű lehetőséget! Így könnyen és kedvező áron biztosíthatod helyedet az Európa számos nagyvárosából Antalyába induló járatokon...Ha kérdésed van a repülőjegy-ügyintézéssel kapcsolatban, keresd az illetékes kapcsolattartót hétköznapokon moszkvai idő szerint 10 és 19 óra között (UTC+4): Hétvégén is elérhető telefonvonal: +971 55 398 0707. A fenti elérhetőségeken angol, orosz és üzbég nyelven várják megkeresésedet.

Amennyiben már konkrét elképzeléseid vannak a foglalással kapcsolatban, akkor írj üzenetet az alábbi e-mail címek egyikére:zakelova@wyspex.ruswisshalleytwins@gmail.com Üzenetednek a következő információkat mindenképpen tartalmaznia kell – lehetőleg angol, orosz vagy üzbég nyelven:

  • Utasok száma
  • Repülőtér, ahonnan Antalyába utazol
  • Oda- és visszautazás dátuma

Az e-mail megérkezését követően partnerünk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot. Repülőjegy-foglalásod a partnerünk által küldött elektronikus jegy kézhezvételével válik véglegessé.

Te melyik lehetőséggel élsz? Döntsd el és gondoskodj az utadról még ma!

Te kérdezel, Strachowitz és Morant kitálal

Te kérdezel, Strachowitz és Morant kitálal Szeretnéd, ha két MLM nagyágyú lenne a személyi tanácsadód? A következő szintre pályázol? Akkor menj biztosra: faggasd ki a legjobbakat! Most fényt deríthetsz Michael Strachowitz és Willi Morant legféltettebb titkaira is. Kérdezz okosan és tedd magadévá szakértelmüket!

Michael Strachowitz évtizedek óta dolgozik az MLM üzletágban, kezdetben mint hálózatépítő, majd miután mindössze 5 év alatt elérte a cégében lehetséges maximális szintet, már tanácsadóként és előadóként is segíti hálózatépítők tízezreinek munkáját. A Swiss Halley disztribútorok is jól ismerik már, ugyanis a korábbi rendezvényeken átadott tudása sokuknak jelentett komoly előrelépést a karrierükben. Strachowitz ismert arról, hogy az előadását mindig az aktuális hallgatóságához igazítja, és mindig készül újdonságokkal és meglepetésekkel.

Willi Morant profin ötvözi a network-maketinget a legaktuálisabb trendekkel és az online marketinggel. Mr. “Network-quicky” – ahogy a népszerű, rövid videóüzeneteinek köszönhetően emlegetni szokták – bejegyzéseit már százezrek nézik a Youtube-on. Nem véletlenül: rengeteg trükköt, tippet és gyakorlati tanácsot oszt meg követőivel. Tudj meg mindent, ami nem fér bele egy másfél perces videóüzenetbe!

Swiss Halley Five Star Seminar Strachowitz-Morant

Neked mi fúrja az oldaladat? Használd a nagyok válaszát üzleted építéséhez!

A hálózati marketing legnagyobb nemzetközi szaktekintélyei válaszolnak a Swiss Halley disztribútorainak kérdéseire. Te miről faggatnád őket? Tudni akarod, hogyan motiválják alsóvonalukat a világklasszis üzletemberek? Még tökéletesebbé szeretnéd tenni a toborzótechnikádat? Vagy érdekel, mik a végzetes hibák ebben a szakmában? Mit gondol Willi a bizalomépítésről? Vannak-e Michaelnek olyan tippjei, amelyek mindig sikert aratnak?

Dobd fel a labdát, hogy megszerezd a tudásukat!

Kaparintsd meg a legnagyobbak tudását egy jól irányzott kérdéssel! Fontos: ne agyalj sokat! A kérdéseket ugyanis csak 2014. június 5-ig áll módunkban fogadni. Írd le akár azt, ami ebben a pillanatban eszedbe jutott és ha megvan, mire vagy kíváncsi, ne tétovázz! Küldd el a kérdésedet angolul – vagy azon a nyelven, amelyen most olvasod a hírlevelet – az alábbi e-mail címek egyikére attól függően, hogy kinek a válaszát szeretnéd olvasni:

  • strachowitz@swisshalley.com
  • morant@swisshalley.com

Most tényleg mindent szabad. Akár több kérdéssel is bombázhatod az MLM zseniket! Bármivel, amit mástól nem kérdeznél meg. Bátran engedd szabadjára a fantáziádat: a kérdések ugyanis név nélkül jutnak az alanyokhoz, és a válaszoknál sem tüntetjük fel a kérdező nevét.

Hogyan kapod meg a választ?

Michael és Willi legnépszerűbb kérdésekre adott válaszait egy blogposzt formájában adjuk át neked! Ennek megszületéséről természetesen hírlevélben is értesítünk.

Kérdezz jól és tanulj a történetükből, módszerükből és a sikerükből! Júliusban pedig folytasd az eszmecserét Strachowitz-cal és Moranttal élőben Antalyában, a Five Star Szemináriumon!

Szemináriumi lázban ég a Swiss Halley - júliusban irány Antalya!

Egészen különleges rendezvényre készülünk júliusban, Antalyában! A Swiss Halley Five Star Szemináriumán kiválóan ötvözzük a kellemeset a hasznossal: a korábbi rendezvényeken már megszokott magas szakmai színvonalra az előadók névsora, a felhőtlen nyaralásra és az önfeledt hangulatra pedig a helyszín - no és persze a résztvevők, a jó társaság - a garancia.

Swiss Halley Five Star Seminar

A karriered előmozdítását a meghívott vendégelőadók bármelyikére rábízhatod. Willi Morant, Mark Davis és Michael Strachowitz egyaránt olyan network-marketing szakemberek, akiknek az MLM szakma a kisujjukban van, és tanácsaikkal már hálózatépítők tízezreinek - köztük több ezer Swiss Halley hálózatépítőnek is! - segítettek és segítenek a mai napig is elérni céljaikat.

Swiss Halley Five Star Seminar

Rendkívül hasznos útmutatással szolgálnak a legsikeresebb Swiss Halley hálózatépítők, valamint a Swiss Halley menedzsmentje is, akiknek előadásait szintén meghallgathatod a szemináriumon. Az általuk átadott tudással felvértezve mindenki előtt megnyílik a lehetőség, hogy sikeres vezetővé váljon!

Swiss Halley Five Star Seminar

A konferencia helyszínéül szolgáló, illetve a résztvevőknek szállást biztosító WOW Topkapi & Kremlin Palace Hotelek paradicsomi körülményeket biztosítanak az egész ottartózkodásunk alatt. Használhatod a szállodák fantasztikus vízi élményparkját, medencéit, szaunáját és fitnesz központját, számtalan vízi és szárazföldi sport-, valamint játéklehetőség vár rád, valamint előadások és programok teszik színessé a nappalokat és az éjszakákat.

Swiss Halley Five Star Seminar

Csomagajánlatainkat úgy állítottuk össze, hogy mindenki kiválaszthassa a neki legmegfelelőbbet. Érkezhetsz egyedül vagy a pároddal, családoddal együtt is, és kiválaszthatod azt is, hogy hány napot szeretnél eltölteni Antalyában. Foglalásodat ráadásul akár voucherrel vagy az Utazás egyenlegedről is kifizetheted.

A VIII. szeminárium beírja magát a Swiss Halley történelmébe

A VIII. szeminárium beírja magát a Swiss Halley történelmébe Hamarosan megrendezésre kerül a kelet-európai régió első Swiss Halley szemináriuma Almatiban. A jelentős szakmai eseményen a network marketing sztárjaitól tanulhatod meg a legjobb üzleti fogásokat. Mindeközben a Rixos Hotel ötcsillagos luxusát és Kazahsztán kulturális kincseit is felfedezheted.

Kik várnak a szemináriumon?

Május 24-én, szombaton egy nagyszabású üzleti konferenciával érkezik Almatiba a Swiss Halley. A cég nyolcadik szemináriumán többek között Michael Strachowitz és Willi Morant is mikrofont ragad, hogy beavasson téged a jól működő network marketing rejtelmeibe. Segítségükkel könnyen elsajátítható ismeretekre és hasznos gyakorlati tudásra teszel majd szert. A nemzetközileg is elismert nagyágyúk mellett meghallgathatod a Swiss Halley legsikeresebb hálózati vezetőinek előadását is: Ignáth András és Bartuska József platina vezetők mutatják meg ugyanis a sikeres üzlet felé vezető utat – a saját karrierjükön keresztül. A különleges eseményen természetesen a cég menedzsmentje is jelen lesz. Tudj meg többet a rendezvény vendégeiről itt.

Luxushotel Almati szívében

 
Swiss Halley Almaty

A konferenciateremben látnak napvilágot az előadók legragyogóbb gondolatai. Kép: Rixos.

A szemináriumon nemcsak a biztos üzleti tudás és a siker receptjei várnak rád. A VIII. Swiss Halley Szemináriumnak ugyanis Almati ötcsillagos szállodája, a Rixos Hotel ad helyet. A résztvevők így luxuskörnyezetben ismerhetik meg a hálózati marketing legnaprakészebb fejleményeit. A Rixos Hotel több mint egy egyszerű konferencia-helyszín. Az érzékeket kényeztető wellness szolgáltatásoktól és az étterem remekműveitől még a Swiss Halley világutazó-disztribútorainak is tátva marad a szája. Ha a szemináriumot zavartalan pihenéssel szeretnéd teljessé tenni, foglalj szobát a Rixos Hotelben a rendezvény idejére minél hamarabb! Így a konferencia mellett a luxuspihenés is egyetlen karnyújtásnyira lesz tőled.

 
Swiss Halley Almaty

A szálloda vendégeit a wellness-részleg kényelme várja. Kép: Rixos.

Fedezd fel Kazahsztán szépségét!

Kazahsztán legnagyobb városa megannyi látnivalót rejteget. A szeminárium után indulj városnéző körútra, ismerd meg a történelem emlékeit és Almati környékének szépségét. A város utcáit járva számtalan látványosság kerül majd az utadba: több tucat szökőkút, múzeumok és további érdekességek várják itt a vendégeket. A legszebb hely Almatiban azonban kétségkívül a Zenkov katedrálist körülölelő Panfilov park.

 
Swiss Halley Almaty

Emlékmű a Panfilov parkban. Kép: almaty-kazakhstan.net.

 
Swiss Halley Almaty

A „Keleti Kalendárium”, avagy a zodiákus szökőkút Almati több mint száz szökőkútjának egyike. Kép: Pinterest, Rosa Bood

A természet és az aktív kikapcsolódás szerelmesei bátran kalandozhatnak Almati régiójának csodás vidékein. A várostól nem is olyan messze a Medeu-völgy, a Shymbulaq, valamint a türkizkék vizű Bolshoe Almatinskoe tó nagyszerű kirándulások kiindulópontja lehet.

Május 24-én Kazahsztán kincsei és a legsikeresebb üzleti ötletek találkoznak. Ne maradj le erről a történelmi pillanatról! Látogass el Almatiba és tanulj a network marketing sztárjaitól! Még nincs biztos helyed VIII. Swiss Halley Szemináriumon? Akkor eljött a tettek ideje: vedd meg jegyedet online vagy kérd Otokar Kasynets Alapítói Arany hálózati vezető segítségét!

Találkozzunk a VIII. Swiss Halley Szemináriumon!
2014. május 24. szombat, 10 óra
Rixos Hotel, Almati, Kazahsztán 

 

Rólunk

 

A Swiss Halley egy turisztikai foglalóportál (üzemeltetője a svájci Swiss Halley AG), amely a világ legnagyobb trendjei közül hármat is ötvöz: a turizmust, az otthonról végezhető vállalkozási formák egyre szélesebb körben való elterjedését és az online kereskedelmet.

Direkt ajánlói rendszeren keresztül értékesítjük utazási szolgáltatásainkat, melyek a legmodernebb online technológiák segítségével könnyen, gyorsan és bárhonnan igénybe vehetők – méghozzá a lehető legolcsóbban.

Felhasználóink egy különleges életstílus részeseivé válhatnak a hálózati marketing és az utazás nem mindennapi kombinációjának köszönhetően.

 

Az oldal története

Itt add meg a weboldalad történetét és hogy miért hoztad létre. A fontos lépések és közreműködő emberek is érdemelnek egy említést.